Planując przeprowadzki biur należy działać planowo i z należytą skrupulatnością. Przede wszystkim należy szybko zdecydować się na wybór odpowiedniej firmy przeprowadzkowej. Oprócz czynnika kosztowego, który przeważnie jest kryterium ostatecznie decydującym o wyborze konkretnego wykonawcy, należy zwrócić się z zapytaniem o referencje z realizacji podobnych do naszego przedsięwzięcia.
Będziemy mieli wtedy pewność, że wiedza firmy przeprowadzkowej pozwoli nam na uniknięcie wielu pułapek, które mogą czychać na nas podczas tak skomplikowanej operacji, jaką niewątpliwie jest przeprowadzka biura.
Wraz z przedstawicielem firmy przeprowadzkowej należy ustalić termin, do którego zostanie wspólnie ustalony szczegółowy zakres i harmonogram głównych prac przeprowadzkowych . Terminu tego należy bezwzględnie przestrzegać, gdyż decyzje dotyczące przeprowadzki, które podejmowane są w ostatniej chwili zazwyczaj wprowadzają niepotrzebne zamieszanie. A cała korzyść korzystania z wyspecjalizowanego wykonawcy ma na celu minimalizacje tego zamieszania.
Informacje o wszelkich decyzjach podjętych w trakcie planowania, których skutki dotyczą pracowników firmy, muszą być komunikowane właściwym adresatom. Nie można decydować o zachowaniu pracowników, bez poinformowania ich o tym fakcie. Czasami zbyt późne przekazanie komunikatu powoduje, że np. osoby przebywające w tym czasie na urlopie lub zwolnieniu chorobowym, nie mają okazji się zastosować do jego treści.
W trakcie planowania należy dokładnie zaplanować każdy z możliwych do przewidzenia szczegółów realizacji. Zwiększając obszar ujęty w planach, zmniejszamy pole do ewentualnych pomyłek związanych z różną interpretacją intencji Klienta. Ośrodek decyzyjny powinien zostać maksymalnie skoncentrowany jeżeli chodzi o skład osobowy. W zależności od wielkości projektu, grupa kilku osób, które otrzymały odpowiednie pełnomocnictwo od zarządu przedsiębiorstwa, powinna skupiać w sobie całą wiedzę dotyczącą usługi. Oczywiście poszczególne elementy realizacji mogą zostać oddane pod opiekę innym osobom, jednak przekazanie tej odpowiedzialności musi nastąpić za wiedzą i w porozumieniu z członkami zespołu głównego.
Posiadamy wieloletnią, ugruntowaną pozycję na rynku kompleksowych usług przeprowadzkowych oferowanych dla firm i instytucji. Kadra zarządzająca oraz nasi pracownicy posiadają doskonałą znajomość specyfiki branży oraz doświadczenie pozwalające zaoferować Państwu właściwe rozwiązania.
Wyspecjalizowani pracownicy zajmą się pakowaniem dokumentacji, sprzętu komputerowego, demontażem i montażem mebli czy transportem ciężkiego wyposażenia. Dzięki starannemu oznaczeniu wszystkie rzeczy trafiają na właściwe miejsce.
Najważniejsze jest dla nas pełne bezpieczeństwo wyposażenia i danych firmy. Mienie powierzone naszej pieczy ani na chwilę nie pozostaje bez nadzoru.
Przeprowadzki biur i przeprowadzki firm realizujemy na terenie miasta Warszawa i okolicy. Wspieramy przedsiębiorców przenoszących swoje siedziby lub oddziały do Stolicy, jak również firmy relokujące swoje biura w obrębie granic miasta. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do kontaktu.